Smycz reklamowa należy do jednych z najpopularniejszych gadżetów promocyjnych firm. Nic dziwnego, jeśli weźmiemy pod uwagę, z jednej strony jej zasięg oddziaływania, z drugiej wielość zastosowań. Tak praktyczny upominek firmowy okaże się strzałem w dziesiątkę, ponieważ dzięki temu, że klienci będą go używać na co dzień, utrwalają sobie w pamięci nasze logo i nazwę.
Ponadto jego użyteczność spowoduje, że nasza firma lub marka wzbudzi w nich miłe skojarzenia, przez co zbudujemy w ich oczach pozytywny i przyjazny wizerunek. A do czego może służyć smycz reklamowa?
Uniwersalny gadżet
W czym tkwi sekret popularności smyczy promocyjnej? Do nieocenionych zalet tego gadżetu reklamowego należy jej zgrabna forma, która sprawia, że jest on niezwykle praktyczny i można go nosić wszędzie. Lekki, nie zajmujący wiele miejsca – zmieści się tak do kieszeni, jak i torebki, plecaka czy nerki. Na koniec najważniejsze – można go stosować na co dzień i to na wiele sposobów. Jakich?
1. Smycz do kluczy
Klucze są na tyle ważnym przedmiotem, iż warto zadbać o to, by po pierwsze – nie gubiły się, po drugie – łatwo było je znaleźć. Idealnym rozwiązaniem jest umieszczenie ich na smyczy, a potem włożenie do damskiej torebki, męskiej torby czy powieszenie na szyi. Z uwagi na rodzaje zaczepu, jeśli mamy do czynienia ze smyczą z karabińczykiem, możemy ją przyczepić do paska spodni, co również zagwarantuje, że klucze będą zawsze w zasięgu ręki i zawsze bezpieczne.
Smycze z zaczepem w postaci kółka natomiast będą najlepsze, w momencie uprawiania sportu, stabilniej trzymając przytwierdzony do nich pęk kluczy.
2. Uchwyt na telefon
Smycz przyczepiana do telefonu za pomocą specjalnej linki to kolejne pożądane zastosowanie naszego wielofunkcyjnego gadżetu. Jej rolę docenią szczególnie kobiety, dla których ważny jest ład w torebce i szybkie znajdowanie w niej przedmiotów, ale również mężczyźni trzymający telefon w plecaku. Dzięki smyczy błyskawicznie wyjmą dzwoniący smartfon z torby, ale nie tylko.
Gadżet ten może stanowić dodatkową ochronę przed wypadnięciem telefonu np. w trakcie spaceru. Wartością dodaną stanowi tutaj wygląd smyczy. Jeśli jest atrakcyjny i do tego współgra kolorystycznie czy stylistycznie ze smartfonem, będzie chętniej używany jako przedmiot podnoszący walory wizualne telefonu. Może wzbudzić też zainteresowanie innych osób, przez co przyczyni się do rozszerzenia zasięgu swojego promocyjnego działania.
3. Smycz na pamięć USB
Producenci pendrive’ów prześcigają się w konstruowaniu coraz mniejszych modeli pamięci USB, co ma i swoje negatywne konsekwencje. Niestety łatwiej zgubić i zapodziać taki gadżet, co może być problematyczne zwłaszcza wtedy, gdy zapisane są na nim ważne dla nas dane. Odpowiedzią na te dylematy są smycze reklamowe wyposażone w linkę do wygodnego i bezpiecznego zaczepienia pendrive’a.
Polecamy wręczać klientom właśnie taki gotowy komplet 2w1, a to z kilku względów. Po pierwsze, punktujemy w oczach obdarowanej nim osoby – zyskuje ona tak naprawdę 2 niezwykle praktyczne i uzupełniające się nawzajem gadżety. Po drugie, smycz może być niejako „przedłużeniem” pamięci USB, także pod względem wizualnym, dając duże możliwości zaprojektowania przekazu firmowego, nie ograniczając się tylko do pokazania logo firmy.
4. Smycz do identyfikatora i dokumentów
Bardzo popularne rozwiązanie na wszelkiego typu konferencjach, szkoleniach i podobnych eventach organizowanych przez firmę. Nie tylko jednak tam się ona przydaje. Nowoczesne biura zaopatrzone w elektroniczne systemy rejestracji wejść wymagają kart dostępu, a te najłatwiej przyczepić właśnie do smyczy reklamowej. W ten sposób będą bezpieczne, bo nie wyślizgną się nam z rąk, a poza tym łatwiej je zlokalizować w torebce, z uwagi na kolorowy gadżet, do jakiego karty są przypięte.
Smycz jest popularna nie tylko wśród dorosłych, ale i młodzieży, która coraz chętniej wykorzystuje ją do noszenia dokumentów takich jak legitymacja szkolna czy bilet sieciowy na przejazdy komunikacją miejską.
Kiedy i gdzie dystrybuować smycze reklamowe?
Ten gadżet idealnie pasuje do promocji firmy podczas różnorodnych eventów, takich jak szkolenia i konferencje, ale stanowi też pożądany upominek dla uczestników imprez targowych. Nie może go również zabraknąć podczas wizyty klientów czy partnerów biznesowych w siedzibie naszej firmy. Wówczas mile widziane będzie dołączenie do nich np. pamięci USB. Dystrybucja smyczy reklamowej w wymienionych wyżej sytuacjach biznesowych jest elementem przemyślanej strategii marketingowej firmy, ponieważ ma za zadanie wówczas wzmocnić dobre wrażenia w trakcie spotkań zarówno z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.
Ponadto smycze promocyjne będą mile widziane jako nagroda w rozmaitych konkursach prowadzonych przez firmę, także tych ogłaszanych za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Prosta forma, poręczność i możliwość wykorzystania smyczy reklamowej na co dzień powoduje, że jest to jeden z najbardziej atrakcyjnych upominków, jakimi możemy obdarować naszych klientów. Inwestycja w nią to trafiony pomysł, ponieważ przy stosunkowo małych kosztach możemy wypromować naszą firmę i zapisać się pozytywnie w pamięci i świadomości naszych kontrahentów i przyszłych klientów.